Je boekhouding in orde

Ook wij gaan met de tijd mee, zo krijgen we meer tijd voor persoonlijke begeleiding en advies.
Snelstart heeft een nieuw pakket. SNELSTARTINORDE heet het.

En we zouden graag willen dat meer van onze ondernemers hiermee gaan werken want door de nieuwe manier van werken krijgen wij meer tijd voor de persoonlijke begeleiding en contacten.

Maar wij kennen ook onze klanten, geen poespas, allemaal eerlijke en vooral harde werkers , dus ‘s avonds achter de computers is een noodzakelijk kwaad dus liever niet.
Zonder dat je je meteen druk hoeft te maken over ooh nu moet ik zeker werken in een boekhoudprogramma hebben wij ( nou ja snelstart ) een hele leuke oplossing. Je hebt eigenlijk alleen een app op de telefoon nodig. Je hoeft dan alleen alle inkopen en verkopen meteen als je ze krijgt via de app op je telefoon te fotograferen.
Alle inkopen en verkopen worden automatisch in jouw eigen boekhouding verwerkt. Het is zelfs mogelijk om de facturen die je per mail ontvangt te versturen naar je mailbox van de app. De app herkent deze en boekt deze voor je in. Zo hoef je het niet uit te printen en te fotograferen. Je bank kan gekoppeld worden zodat je betalingen meteen verwerkt worden.

Wij controleren achter de schermen al jouw inkopen en verkopen en boeken deze op de juiste manier weg.Via het dashboard op je telefoon kun je precies zien welke facturen betaald zijn en welke nog openstaan. Je kunt daardoor sneller reageren als een klant niet betaald.Ook kun je gaandeweg je te betalen btw bedrag volgen zodat je hier op tijd rekening mee kunt houden. (natuurlijk wel pas helemaal juist als wij de cijfers verwerkt hebben.) Het programma is zelflerend dus kan steeds beter alles goed wegzetten.
Wij blijven nog steeds controleren en monitoren.

De brochure : https://www.snelstart.nl/hubfs/2020/inOrde /SnelStart%20inOrde%20brochure.pdf
Op deze manier heb je je boekhouding altijd op tijd klaar voor de kwartaal aanlevering. En de kwartaaldruk valt weg. De aangifte verzorgen wij gewoon nog steeds zoals gewend.

Tot 1 mei kun je het programma voor wat betreft de inkopen en dashboard gratis uitproberen in de pilotversie.

Vanaf 1 mei kost het programma 7,50 per maand. (excl)
Maar je krijgt er ook een hoop rust en tijd voor terug.
Vanaf mei kun je dan ook je eigen verkoopfacturen op dezelfde manier als je inkopen uploaden. Wij houden de hele controle over de boekhouden en jij hoeft alleen de bonnen in te voeren.

Lijkt het je wat Vragen ?
Deelnemen?
Bel of mail ons.